poniedziałek, 1 listopada 2010

SEKRET III: STAŃ SIĘ MIŁOŚCIA (kochaj więcej)

1. Czy znalazłem dzisiaj/w tym tygodniu czas dla przyjaciół, rodziny i znajomych 2. Czy byłem dzisiaj/w tym tygodniu życzliwy i kochajacy dla najbliższych mi osób? Jak mógłbym bardziej okazać im miłość jutro lub w przyszłym tygodniu? 3. Czy dzisiaj/w tym tygodniu krzewiłem miłość i życzliwość w każdej interakcji? Czy zachowywałem się tak, by dla każdej obcej osoby spotkanie ze mna miało znaczenie? 4. Którego z moich wilków karmiłem dzisiaj/w tym tygodniu? Czy spędzałem czas z ludzmi, którzy podnosza mnie na duchu? Czy postępowałem dzisiaj/w tym tygodniu z miłościa w stosunku do samego siebie? Czy oddawałem się negatywnej mowie wewnętrznej/autohipnozie? 5. W jaki sposób chciałbym przeżyć ten sekret głębiej jutro lub w przyszłym tygodniu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz